mandag den 24. marts 2014

St. Patrick's Day i Colorado Springs

Hej!

Så blev det Spring Break i Colorado! Det er skam ikke helt dårligt! I dag var drengene og jeg inde og så "Need for Speed", og i morgen står den på Zoo med bedsteforældrene. Onsdag skal vi have en Nerf gun war, hvilket minder meget om Lasergame, bare med nerfguns i stedet - det skal nok blive sjovt! Torsdag er det så tid til roadtrip :D Vi sætter kursen mod Mount Rushmore og Devils Tower - så lidt sightseeing. Jeg glæder mig allerede!! Spring break kommer til at være ovre før jeg aner det  tiden flyver af sted lige nu!

Lørdag d. 15 var jeg i Colorado Springs med au pair klassen, hvor vi blandt andet så St. Patrick's Day parade og var en tur i Garden of the Gods. Vejret var desværre ikke med os, men det var hyggeligt nok alligevel. Jeg vil helt sikkert tage min familie til Garden of the Gods når de kommer på besøg - super smukt der.

Utrolig meget militær i paraden! Men det er jo også i Colorado Springs
at the Air Force Academy ligger ;-)

St. Patrick's Day "vogn"

The Marines var også tilstede i paraden

Den filur var der også - ved ikke helt hvad han repræsentere. 

Garden of the Gods - dog uden Colorado's ellers altid blå himmel

Garden of the Gods

Garden of the Gods.

Sofie, mig og Maggie 

Hurtigt billede taget af vores lærer, Sharon!

I lørdags var det sidste gang med au pair klassen, så alle havde noget mad med fra deres hjemland, jeg lavede karamelsnitter og Sofie var så skøn at tage lakridser med - blue jeans og piratos!! Vi fik vores certifikat med vores timer på og så havde hun skrevet alle de fordomme ned som vi hver især havde sagt om vores eget land. Danskere er (ifølge de her fordomme) de gladeste mennesker i verden, tager alle steder på en cykel, opfører sig som vikinger, drikker meget og det lyder som om at vi har en kartoffel i munden når vi taler(tsh, har I nogensinde hørt en tysker tale? (; ) Jeg har været rigtig glad for det her kursus, så jeg tager også det næste der kommer så jeg kan få mine sidste credits og opfylde kravene for mit visa. Efter "skole" var jeg sammen med Sofie og Marlen - vi var i biografen og se "Divergent" som kan STÆRKT anbefales - både som film OG bog.

Søndag var der au pair møde! Vi skulle ind og se Denver Nuggets spille basketball mod Washington Wizards. I starten gik det ikke så godt, men vi endte heldigvis med en sejr :-) Kampen blev spillet i Pepsi Center, som er kæmpe! Ville gerne have været il den Justin Timberlake koncert der var der for noget tid siden...
Vi havde pladser ret højt oppe, men billetterne var kun 7 dollars!

Storskærm

The Pepsi Center!

Nu har vi jo spring break, så arbejder 7:30 til 16:30 i denne uge - helt fint at have fri om aftenen lidt. Jeg har ikke de vilde planer de næste stykke tid, men i april starter jeg i "skole" igen hver lørdag og min familie kommer også på besøg. Det bliver vildt at se dem igen efter så lang tid!!!

Håber alle har det godt!

Kram og knus herfra



Ingen kommentarer:

Send en kommentar