onsdag den 3. juli 2013

Studenter-tid

Hej! 

Så blev jeg endelig student tirsdag d. 25. juni :-) Dagen forløb med champagne, jordnær med chokolade og selvfølgelig studenterbrød!
Alle 'mine' piger var der da jeg fik huen på, sammen med mine forældre, søskende og min søde mormor. Jeg var den sidste af venindeflokken til at få hue på, så det føltes skønt endelig at være med i klubben! Amalie (på billedet) og jeg snakkede allerede om huen den første dag i 1.g da vi straks blev venner... Det føles endnu ikke helt rigtigt at vi også er studenter! Her i juli måned skal det fejres til et utal af fester - jeg holder selv min egen studenterfest/afskedsfest 10 dage inden jeg rejser. Det er meget mærkeligt at vi ikke længere er elever på Rønde Gymnasium mere og at Malene og Hasle ikke længere er kun 20 minutter væk i Rønde...
Men vi er vist alle klar på at gå i gang med nye eventyr!

Onsdag aften havde vi Galla, hvor vi dansede Les Lanciers. Det var rigtig sjovt og bagefter havde vi middag med lærerne og efterfølgende fest. Har lagt 2 billeder ved :-)


Jeg er selv  ved at være rigtig spændt på mit ophold i Texas, og tiden går efterhånden også meget hurtigt! I dag er der KUN 25 dage til jeg rejser til New York, og lidt mere end 30 dage til jeg ankommer i Austin. Jeg er efterhånden ved at have styr på alle papirerne til Cultural Care og mangler "kun" at få pakket og at få købt de sidste gaver til børnene og forældrene derovre :-)

Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar