tirsdag den 23. juli 2013

Lige om snart!

Pyha! Nu er der ikke længe til!!!! Tiden flyver af sted, og der er stadig ting der skal nås. I morgen må og skal jeg blive færdig med at pakke, torsdag skal der laves internationalt kørekort så alle de praktiske ting er klaret :)

Onsdag skal jeg grille med rønde'rne og sige farvel, torsdag er der afskedsdag med Rita og lørdag skal vi fejre min mormors 70 års fødselsdag! En sidste uge med mange planer, inden jeg søndag morgen kører mod Århus kl. 7 for at sejle til sjælland. Når først jeg er ankommet til Kastrup ska jeg sige farvel til mor, far og søskende inden jeg skal mødes og checke ind med de andre au pairs. Jeg glæder mig til at møde dem og til at starte på eventyret! :)

En lille kort update inden de for alvor spændende indlæg begynder at komme ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar