tirsdag den 18. februar 2014

California Wedding og Disney

Hej!

Så blev det tid til vores forlængede weekend til Californien!
Torsdag efter drengene havde været i skole kørte vi mod Denver lufthavn, og så var vi på vej til Cali! Vi fløj omkring kl. 21 Denver tid, og var i Cali kl. 23 Denver-tid. Vi kørte mod hotellet i Orange County, hvor jeg skulle dele værelse med Natalia, som er onkelens au pair. Vi havde et fint stort værelse, g det var skønt med selskab på min egen alder :-)

Fredag morgen fik vi lækker morgenmad på hotellet, hvor drengene (altså min hostmor) havde købt en lille valentine's gave til mig <3
Vejret var skønt, så Natalia og jeg havde "shorty shorts" på, som Dawson kaldte dem. Superskønt vejr med blå himmel og palmetræer! 


 Vi kørte mod Newport Beach, hvor vi tilbragte hele dagen. Der var dog lidt tåget, så man kunne ikke se så langt ud. Drengene var ude og bade, selv om vandet var koldt! Jeg havde det fint med bare fødderne i vandet. Natalia og jeg fik også købt en sweatshirt med Newport Beach, souvenirs skal der jo til ;-)
Lørdag kørte vi mod Newport igen, hvor ungerne + fædre blev sat af på stranden, mens Natalia og jeg, + vores hostmoms kørte til Fashion Island for at shoppe lidt :D Senere var det tid til bryllup, hos min hostfars kusine. Min hostfar er halv koreaner, så det var et koreansk bryllup. Så jeg forstod ikke rigtig andet end deres navne under ceremonien, men det var flot :-) Min yngste, Nathan var ringbære og havde en flot koreansk dragt på. Brylluppet var ikke så langt, så vi var hjemme omkring kl. 21.
Søndag morgen var det tid til DISNEY LAND - yay. Vi kørte tidligt så vi var der omkring kl. 9, en time efter at de åbnede. Der var rigtig mange mennesker, og laaaaaange køer til forlystelserne, men det var flot og skønt vejr (sådan er det jo næsten altid i Cali) Vi prøvede lidt forskellige ting, hvoraf mine yndlings var Hollywood Tower, Indiana Jones, Pacific Rollercoaster og Pirates of the Caribbean. Der kommer lidt billeder her, men jeg vil poste flere på Facebook :-) Vi var i Disney land i omkring 13 timer, hvor vi kun sad ned i ca. en halv time til aftensmad og så når vi prøvede ting. Så det var ret ømme fødder da vi vendte tilbage til hotellet. Men helt klart det hele værd!
Fashion Island

The Cars World- Super flot!


Friturestegte grønne bønner - hvorfor ikke? 

Souvenirs - Minnie Mouse ører <3

Is skal der til på en varm Cali-dag

Løvernes konge, fra Paraden. Nåede ikke at få så
 mange billeder af selve paraden.

Peter Pan kom også løbende forbi. Tidligere havde
Kaptajn Klo været tæt på, for at skræmme mig mens
jeg var ved at tage et selfie ;-)
Mandag var vi alle godt trætte, så vi slappede af og pakkede. Omkring kl. 12 var det tid til afgang mod Orange County lufthavn og så var det på vej hjem. En skøn ferie med dejlige mennesker!


De siger at Disney Land er "the happiest place on earth" - jeg havde i hvert fald en rigtig god tur og er glad :-)
Håber I alle har det rigtig godt hjemme i Danmark, og nyder livet lige så meget som jeg gør.

Kram og kærlighed.
"The happiest place on Earth"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar