søndag den 2. marts 2014

Ice Castles!

Hej!

Tiden flyver! Tænk, jeg har allerede været væk i 7 måneder nu. Det vil sige at cultural care har sendt breve ud med mulighed for at forlænge, og at de ingen længe vil begynde at spørge om min returbillet!! Det er vildt at tænke på, at om 5 måneders tid sidder jeg hjemme i Danmark igen! Inden længe venter uni og en masse nye oplevelser - har skam også allerede søgt ind :)  Men indtil da, har jeg stadig en masse jeg skal nå herovre!

Jeg er nu begyndt at tage min timer, så jeg kan få de 6 credits man nu skal med mit visa. Det er helt fint, jeg tager en au pair class og har der mødt 3 piger som jeg klikker ret godt med! Sofie, Danmark, Marlen, Grækenland og Maggie fra Mexico. Vi har timer hver lørdag fra 9-15.

Under vores tur til Cali, gik Mindy's(hostmor) bedstefar desværre bort, så i fredags var vi til hans begravelse. Det var en rigtig fin ceremoni og meget sørgeligt. Pete, onklen, havde arrangeret det hele - det er hans arbejde. Efter begravelsen tog vi op i bjergene. Drengene havde ingen skole, så for at få tankerne på noget andet kørte vi mod Breckenridge. Deroppe så vi Ice Castles, super flot. Det var virkelig koldt, så selvom vi gerne ville have set det om aftenen med lys is kørte vi hjem af. Vi stoppede i Idaho Springs for at spise aftensmad.


Nathan, 6 år



Mig, med frosne fødder! Super koldt
Lørdag var det tid til skole. Vi fik dog tidligere fri da det sneede, og vores lærerinde var nervøs for os og ville ikke have at vi blive der helt til kl. 15 hvis vejene skulle blive dårlige. Så jeg tog med Marlen, Sofie og Maggie til Cherry Creek, som er et fint shopping mall. Der spiste vi frokost - græsk mad mums! Vi endte hjemme hos Sofie, som havde huset for sig selv og så tog vi et smut i biografen og så Non stop med Liam Nesson - ret god film! :-) Derefter spillede vi lidt Just Dance og hyggede! Lang, men rigtig dejlig dag!!

 I dag, søndag har jeg spist frokost med 4 tyske piger som bor i mit område. Maha, som tager hjem om en måned, Melissa, som tager hjem om 10 dage og Sophie som er her helt til juni. Jeg mødte også Merit, som lige er kommet hertil efter rematch. Hun er super sød :) Nu vil jeg bare slappe af resten af dagen, læse lidt af "Hitler's secret" som jeg har lånt af Dawson og se the Oscars :-)

Håber I har det godt - vi ses om 5 måneder!

Knus, kram og varme tanker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar