lørdag den 14. december 2013

Det sørme, det sandt, December!

Hej!

Så er det december! Dog er jeg helt sikker på at for eftertiden så skal julen holdes i DANMARK, for vi gør det nu bedst når det kommer til julehygge! :-) Næste jul vil jeg jule ekstra meget! (og går måske endda med til at starte jule tidligt, Amalie ;) ) Heldigvis har jeg fået indført adventsgaver herovre, og det synes pigerne er fantastisk! Og min søde mor har også sendt adventsgaver over til mig, så det er bare lækkert!

I torsdag var pigerne og jeg til en Christmas Party efter skole, som en af familierne holder hvert af for hele skolen. Der manglede skam heller ikke noget - kæmpe oppustelig rensdyr, hestevogn, "sne", photobooth,smykke-lavning, nisse og lækkerier til alle! Det var hyggeligt, selvom jeg brugte det meste af tiden på at orientere mig om hvor pigerne nu var løbet hen. Heldigvis var der også 2 andre au pairs der, så vi stod også og snakkede lidt og spiste småkager :-)
Rensdyr ved indgangen - Quinn, og Caroline som er på igennem den. 
Sne skal der jo til!
Så er der lækkerier til folket!
Der var masser af mennesker og børnene havde det super sjovt! Traci (hostmor) hentede os efter arbejde og så skulle vi have aftensmad og Alexandra til basketball. I den her uge har vi haft rigtig mange problemer med Alexandra, så både Traci og jeg har været drevet til vanvid.. Jeg ved ikke helt hvad der kan gøres, men nu ser vi til januar! Tak gud for Caroline og Quinn som er nemme, super søde og sjove!

Om en uge kører vi til LA og holder jul - glæder jeg mig rigtig meget til!! Og om 12 dage vender jeg snuden mod Austin, efterfulgt af NYC. Så de næste par uger bliver fuldt med en masse sjov, og jeg glæder mig til en pause fra hverdagen.

Håber alle har det godt derhjemme og er i en super julestemning - her får I lige de billeder Quinn, Caroling og jeg fik taget til julefesten! :-) Kram og tanker til jer alle sammen.
Caroline, mig og Quinn
Mustache!

Det er vel jul!
Mig og Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar