søndag den 5. januar 2014

Jul i Los Angeles

Hej!

Så fik jeg endelig lidt tid til at opdatere her om de hektiske juledage!
Den 21. december tidlig tidlig morgen kørte vi mod LA. Bilen var godt pakket, de tre piger på bagsædet og en lille hund et eller andet sted også. Turen derned var OK - snakkede med Traci det meste af vejen og pigerne var underholdt af film på Ipads. Vi havde 2 stop på vej derned, et for at tanke og et ved Starbucks for at få forfriskninger og for at Quinn kunne få lidt luft. Hun blev køresyg på vej derned og kastede op... Ikke den bedste situation,  da de 2 andre piger ikke reagerede særlig pænt på det, så det gjorde det hele lidt anstrengt. Derudover var turen bare lige ud og lige ud på motorvejen i omkring 5 timer.
Da vi ankom til det beachhouse de havde lejet, havde vi alle brug for en lille pause fra den ældste pige, så hun tog med Peter ud og lave noget. Jeg fik lidt tid til at gå rundt i LA og kigge og shoppe lidt - altid rart med lidt alenetid efter en 5 timers lang køretur med the kids, og ganske godt for ens mentale sundhed, haha! ;-)




Dagene blev tilbragt med lidt afslapning og alenetid mens familien lavede forskellige ting, men også med leg på stranden og pyntning af juletræ!
Lidt anderledes juletræ end det hjemme i min stue...

Så tæt huset var på stranden: fortov, cykelsti, sand og så vand!
Vi var også en tur på the Getty Museum, som er et rigtig flot museum. Vi så dog mest trapper og elevatorer, hvor der blev lavet kapløb om hvem der kom først!
Juleaften var vi til en julefest hos en af Traci's veninder - hyggeligt nok, men eggnog bliver aldrig min yndlingsdrik kan vist roligt siges!! Det meste af aftenen brugte jeg med tvillinger og familiens vennepar hvor vi sad og så America's Funniest Homevideos på youtube...
Julemorgen var fin - hyggeligt nok at åbne gaver om morgenen men det hele er overstået ret hurtigt og så er julen på en måde forbi. Jeg fik nogle gode gaver af familien, også af min skønne familie i DK - smykker kan man jo aldrig få for mange af :D 
Vi tog også en cykeltur til Venice beach - skønt vejr!


Resten af juledag tilbragte jeg på the Pier sammen med Caroline, hvor vi prøvede den samme for

Var på "The Dragon" omkring 20 gange med Caroline..


Dagene i LA var fine, men ikke de nemmeste da jul i USA ikke er noget i sammenligning med den danske jul. Jeg glæder mig vildt meget til næste jul i Danmark, hvor der virkelig skal julehygges, helt vildt!! Slutter lige af med lidt flere billeder fra flotte LA! 



Håber alle havde en rigtig god jul sammen med dem de holder af! Kram og tanker herfra.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar