lørdag den 14. december 2013

Første tur til SF og Iceskating på Union Square

Hej!

Sidste weekend var det tid til au pair møde nummer 2 her i San Francisco! Vi var så heldige at vi skulle stå på skøjter på Union Square i SF. Jeg tog færgen der ind lørdag morgen sammen med Clara, og Anna som næsten lige var kommet fra Tyskland. Der er lidt koldt her lige nu, og i SF blæste det en del, så vi startede selvfølgelig ud med at købe noget varmt at drikke på Starbucks! :-) Bliver aldrig træt af det sted...
Selve mødet med vores LCC var inden vi skulle skøjte og jeg fik snakket lidt med hende om hvordan det går hos min familie men det vil jeg ikke komme ind på nu..
Anna og jeg på Union Square!

Anna, mig og Clara på glat is!
Efter alle have tjekket ind med Mia, eller de af os der var kommet til mødet, stod den på skøjter! Det var hyggeligt, og ganske varmt da solen var over os! Solen varmer rigtig godt her, så det var lige før vi ikke skulle have haft vores jakker på mens vi skøjtede. Vi havde egentlig betalt for at skøjte i 1½ time men efter 45 minutters tid var vi klar til at komme videre, da banen ikke var så stor og der var mange mennesker.
Juletræet på Union Square! (og palmer i baggrunden...)

På Union Square opdagede vi en masser piger som flokkedes om en person, så vi blev nysgerrige! Det viste sig så at være Ronnie Banks, som er kendt fra Vine... Det var så ikke spændende nok for os så vi gik videre til West Field for at shoppe lidt. Efter lidt tid der tog vi hjem, og Anna og jeg tog ud og spise i San Anselmo mens Clara skulle arbejde. Vi var så heldige at se "Winter Tree Lightning" i San Anselmo og selveste julemanden kom da også forbi ;-)

Søndag tog jeg igen færgen stil SF med Christina, en anden dansk pige. Vi gik bare lidt rundt og spiste frzen yoghurt og sushi! Ganske hyggeligt! Vi gik også lige et smut til China Town og Westfield, dog købte jeg ikke noget den dag :-)
China Town
Hos familien har vi lidt problemer med den ældste pige... Hun har ikke nemt ved at styre hendes vrede og er flabet og grov over for alle. Jeg har snakket med både min hostmor og LCC om det og vi prøver at finde en løsning. For mig er der nødt til at ske en eller anden ændring for jeg skal kunne holde det ud, så det arbejder vi på. Jeg har det rigtig godt med tvillingerne og de er super søde - se næste indlæg :-)

Kram og juleknus herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar