lørdag den 26. juli 2014

Sidste tur op til Rocky Mountains!

Hej!

Det er helt vildt som tiden bare er fløjet afsted... Nu er det min sidste weekend i Colorado og i dag skal jeg have farvelfest for hele min familie. Kommer til at savne dem allesammen så meget, og ekstra meget mine 3 drenge. Selvom jeg kun har været hos dem i et halvt år betyder de så meget for mig, og har fået mig en ekstra familie herovre i staterne!! Så jeg vil nyde de sidste par dage med dem inden jeg tager til Austin på fredag. Vil skrive mere om de allersidste dage i næste og måske sidste indlæg!!

I sidste weekend, min anden sidste weekend her, var jeg en tur til Frisco oppe i bjergene. Kommer til at savne de smukke bjerge som nu har været min udsigt de sidste 6 måneder... Danmark er smuk men der er nu noget over de storslåede Rocky Mountains!
Sofie og jeg kørte derop fredag aften og sov i hendes hostfamilie's venner's hus, rigtig fint. Lørdag morgen kørte vi mod Glenwood Springs hvor vi skulle på en hike til Hanging Lake - Bridal Veils. Det tog os næsten 20 minutter bare at få en parkeringspladds - så populært er det!! Men efter at køre rundt i en cirkel fik vi endelig en parkeringsplads - yes!
Selve turen derop var ikke så lang - omkring en mil - 1.5 kilometer(tror jeg) men det gik meget op ad! Heldigvis var det også smukt hele vejen op, da der var mange små vandfald deropad. Colorado er bare SMUKT.
Da vi nåede derop efter omkring en time, var det det hele værd! Vandfaldet lignede noget der slet ikke hørte til lige der, men nærmere i paradis. Billederne kan ikke helt fange hvor smukt det egentlig var!
Den smukke udsigt fra vores værelse.

Det gik op ad!


Hanging Lake! SÅ smukt.

Sofie og jeg ved Hanging Lake

Selfie time

Tilføj billedtekst

 Vandet var så klart og blåt
Mig, bag ved et vandfald - Spouting Rock

smuk udsigt!!
Vi gik også lige lidt længere op til Spouting Rock hvor man kan gå om bag et vandfald og blive kølet lidt ned inden man skulle gå ned igen. Det hele var så smukt!! Rigtig fed tur vi var på!

Søndag var jeg hjemme igen og så var det tid til at begynde at pakke lidt. Ville gerne have pakket færdig inden min sidste weekend og mine sidste dage her og det har jeg heldigvis også nået! Det eneste jeg mangler at pakke er de ting jeg bruger lige nu...
Det bliver så mærkeligt at komme hjem igen og ikke se min familie her i lang tid.. kommer til at savne dem rigtig meget. Jeg ved ihvertfald hvor jeg skal hen hver gang jeg tager til USA :-)

Vi ses om 9 dage Danmark! Ha' det godt så længe! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar