søndag den 13. juli 2014

Steamboat Springs

Hej!

I denne weekend var vi på tur til Steamboat Springs, en ski-by i Rocky Mountains. Vi kørte fredag formiddag, og var der omkring kl. 17 med stop ved et outlet også :-)
Lørdag havde min hostfar en volleyball turnering, så min hostmor, mig og drengene var på en hike, Fish Creek Trail. Det var super flot, og heldigvis var vi i skyggen det meste af tiden da det var varmt og nogle ret stejle steder hvor det bare gik op af! Men helt klart det hele værd at se de flotte vandfald!
Det første vandfald.

Efter 1 1/12 time nåede vi endelig op til dette vandfald!
Da min hostfar var færdig med sin volleyball turnering ville vi ud at tube! Det startede ud ganske fint, men jeg endte med at sidde lidt fast ved et mini vandfald indtil en flink mand skubbede mig ud med sin tube, haha. Derfra kunne jeg se min hostfar stå op i vandet og holde fast i de 2 yngste drenge... De var faldet i ved et andet fald... Jeg fik også fornøjelsen af at ryge i og miste mine solbriller. Min tube var også væk, da strømmen var stærk. Min hostfar nåede også at redde 4 andre mennesker ind som også faldt i det samme sted som os! Nathan, den yngste, var blevet lidt bange efter at være faldet i, så ham og jeg gik op og ventede på de andre. Jeg kunne alligevel ikke fortsætte uden min tube.

 Der var også en varmluftballons festival i Steamboat Springs, så lørdag aften var vi oppe for at se dem være blæst op, da de så skulle lyse flot. Desværre blæste det alt for meget, så det var for farligt at sætte dem op men vi fik lov til at se ilden alligevel :-) De viste også filmen "OP" på en storskærm.
Virkelig varmt at stå tæt på!!
Vi havde en rigtig hyggelig weekend oppe i bjergene og det var dejligt at tilbringe en hel weekend med dem når nu der ikke er så lang tid tilbage mere! Vildt at jeg kun har 2 weekender tilbage i Colorado inden turen går til Texas for en weekend og så hjem! Tiden flyver afsted! 

Knus og kram herfra - vi ses meget snart!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar