mandag den 7. juli 2014

Camping og 4th of July

Hej!

Huhej som tiden går! Om en lille måneds tid sidder jeg igen i Danmark. Kan slet ikke forestille mig det, tænk at 1 år snart allerede er gået!! Jeg gør hvad jeg kan for at nyde min sidste måned herovre fuldt ud. Det kommer til at blive rigtig svært at sige farvel til min skønne familie, og hele deres familie. Jeg glæder mig allerede til den dag hvor jeg skal se dem igen! Men, jeg glæder mig selvfølgelig også til at komme hjem til mine venner, familie og min hund, Louis baby. Nu er der jo ikke så længe til!!

For 2 uger siden var jeg på camping oppe i Rocky Mountains. Det var super fedt!! Sofie og jeg tog af sted sammen med Julia, Sofie's hostmors søster, og hendes venner. Det tog omkring halvanden time at køre derhen og så slog vi lejer. Derefter var vi ude og tube på floden!! Så fedt og sjovt - kan helt klart anbefales! Det var dejlig varmt så vandet hjalp med at køle en ned. Vi lavede mad over bål, så Sofie og jeg viste lige amerikanerne hvordan man laver snobrød - ingen smalle steder! :-)

Selfie efter tubing!

Den flotteste udsigt at vågne op til!
Og i sidste weekend var det jo 4th of July! Det skulle fejres med Barbeque i vores cul de sac (blindvej-agtig). Alle naboerne grillede og så var der også lidt familie ovre - Fred's bror + familie og Fred's forældre! Mindy havde også inviteret Sofie, så det var super hyggeligt. Vi lavede frugtsalt til dessert, lækkert :-)
Jeg var også blive inviteret hen til en flod af Cameron, Fred's søn, men det var omkring 45 minutter væk så vi endte med ikke at køre derhen da vi gerne ville se fyrværkeriet her i Castle Rock. Det var FLOT - et helt show på en halv time!! Helt klart det værd og det var en helt vildt hyggelig aften. Har desværre ikke rigtig nogle billeder, ups.

I den her weekend skal jeg med min familie op i bjergene - kan ikke lige huske hvor. Fred har en volleyball-turnering så vi tager alle af sted for hyggens skyld. Det bliver også rart med lidt ekstra tid med dem her i min sidste måned! Inden jeg får set mig om er alt pakket og jeg sidder i et fly mod Austin og dernæst mod Danmark... 

Har dog lige lidt jeg skal nå inden da - men vi ses snart!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar