torsdag den 14. november 2013

San Francisco!

Hej!

Som de fleste nok ved har jeg lie været i rematch og er nu hos en ny familie i Ross, en lille by tæt på San Francisco! Familien består af Traci og Peter (mor+far) og Quinn(8), Caroline(8) og Alexandra(9). Jeg ankom tirsdag formiddag hvor jeg blev hentet af faren. Da børnene var i skole havde jeg tid til at pakke lidt ud og komme på plads i mit nye værelse. Værelset ligger på nederste etage og jeg har egen indgang, hvilket er dejligt! Det er mindre end hvad je ghavde før, men hyggeligt og med velkendte IKEA-møbler. For ikke at nævne det super skønne badeværelse som er nyrenoveret. På etagen er der også en tv-stue som familien ikke selv bruger særlig tit så det er meget privat :)

Det første møde med pigerne var dejligt - fik en krammer og Alexandra sagde at hun var virkelig glad for at jeg var kommet. De er rigtig energiske og glade, så jeg skal nok få tralvt med dem ;) Moren har boet i Danmark i 3 år så hun taler en lille smule dansk, hvilket er ganske hyggeligt!

Onsdag var der au pair møde kl. 10 hvor jeg blev hentet af Malin, svensk au pair, som gav mig et lift til mødet i LCC's hus. Jeg havde dog mødt de fleste au pairs tirsdag da vi hentede pigerne fra skole da de fleste har børn på den samme skole. Der er 2 andre danske piger her, så vi kan snakke lidt dansk + de fortalte at man kan købe rugbrød her!! Derudover er der også 2 drenge i gruppen. De virker allesammen meget søde, så håber jeg kan få nogle lige så gode venner her som dem jeg har i Austin. Heldigvis skal jeg stadig til NYC med Michaela til nytår, vi nåede at blive meget tætte selvom det kun var 3 små måneder vi havde sammen.

I dag skal jeg selv prøve at hente pigerne fra skole, så det bliver spændende! Det bliver et lidt kort indlæg, men jeg vil prøve at komme tilbage til min rutine med at opdatere en gang om ugen. Tiden går så hurtigt selvom man ikke altid lige laver noget særligt! Om 2 uger er det Thanksgiving og så er det lige pludselig december! :-)


Michaela og jeg en af de sidste aftener.
Derudover vil jeg også en af dagene lave et opslag om de sidste dage i Austin, som var super hyggelige!

Kram og knus herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar